vineri, 22 august 2008

Fuck it all...

Azi m-am trezit cu o cumplita durere de cap si cu un ciudat sentiment de greata, greata fata de tot ce ma inconjoara...probabil e de la durerea de cap...sau poate ca nu... Inportant este ca tocmai atunci cand ai nevoie de ceva de la anumite persoane care se considera a fi importante, ele insele, care este.... tocmai atunci iti dai seama cat de bine trebuie sa faci lucrurile cu mana ta si de unul singur datorita faptului ca nimeni nu te ajuta. In sfarsit, eu stiu de ce, stiu cum, stiu unde.....singura mea problema este ca nu am cand... Interesanta chestie...NU?
De ce "Fuck it all" ? Pentru simplu motiv ca azi sunt sictirit la maxim de ABSOLUT toti si toate, e o zi de genul "mi se cam rupe de toti", "nu ma intereseaza ce vreti", "nu suport sa va vad", "NU VREAU SA VA MAI AUD". M-am saturat de lamentari si mai ales de acele persoane care au mereu de protestat, au mereu ceva de spus, mereu nu le convine ceva si sincer azi nu dau doi bani... De asta "Fuck it all". Sunt multe chestii care de-a lungul astor cateva luni m-au adus in starea asta, de simt ca explodez, simt ca imi vine sa urlu.... Oare am devenit asa de pretentios incat nimic nu imi mai e pe plac sau sunt asa de bun incat atunci cand vine randul meu sa cer si pe ceilalti ii doare undeva ma atac degeaba? Asta inseamna oare ca sunt emo?....
Mi-am propus sa nu ma mai enervez, sa nu ma mai exteriorizez...intr-un cuvant sa ma controlez pentru ca atat timp cat indiferenta si ignoranta sunt la ele acasa in relatiile interumane...nu ai ce face pentru a schimba sistemul asta...
Stiu ca asta nu e un post de Vineri dar se pare ca si starea mea de spirit are ceva de-a face cu asta....

Niciun comentariu:

See you

In viitorul apropiat voi avea timp sa ma apuc din nou de pasiunea mea mai veche....pasiune pe care am cam nelijat-o in ultimul timp. Dar pan...