miercuri, 15 aprilie 2009

Multumesc...

Este adevarat ca a trecut ceva timp si am reusit sa imi pun ordine in viata de zi cu zi pentru ca ajunsesem la concluzia ca nu se mai poate asa... Foarte adevarat este ca fara ajutorul celei mai importante persoane din viata mea nu as fi reusit sa fac nimic, ea m-a sprijinit, mi-a fost alaturi si m-a indrumat asa cum stie ea mai bine si pentru asta o sa-i fiu recunoscator toata viata. Nu i-am spus lucrul acesta asa ca : Multumesc din tot sufletul angelcat...
Acum pot sa visez cu adevarat pentru ca visele mele erau fara consistenta, far un final anume, fara personaje principale....toate astea s-au schimbat insa din clipa in care am vazut-o prima oara, pentru ca atunci am stiut ca e ceva special cu fiinta asta si am simtit atunci ca va juca un rol important in viata mea....se pare ca asa a si fost, pentru ca de atunci totul s-a schimbat in bine si acea mica raza de speranta mi-a revenit. Desi eu sunt mai fatalist din fire si reusesc sa dramatizez situatia/problemele care apar... Stiu ca nu e corect si stiu ca uneori am fost egoist si mai stiu ca datorita naturii mele, fiecare persoana care o aveam langa mine nu ma multumea si simteam ca ma tinea pe loc, cu ea insa este cu totul si cu totul altfel...langa ea simt ca pot "zbura" pentru ca ea "zboara" cu mine iar echilibrul care interior care mi-l ofera nu cred ca se poate compara cu nimik. Langa ea visele mele au finalitate, au sens, au personaje principale....asa ca... iubita mea, angelcat, iti multumesc din nou... Trebuia sa scriu postul acesta pentru ca ma simt mai mult decat dator acestei fiinte care a aparut in viata mea ca din vis.... ca un inger pazitor exact atunci cand aveam mai mare nevoie de ea...
Multumesc...

Un comentariu:

Anonim spunea...

"Frumoase Cuvinte,Frumoase Sentimente=IUBIRE!Imi pare bine ca ai revenit in lumea Viselor Frumoase.Am gasit o poezie care se regaseste in ceea ce ai scris tu astazi:

Îmi doresc acum, iubito,
Să mă strângi la pieptul tău,
Să-mi săruţi a mea guriţă
Şi să mângâi părul meu.

Să te laşi purtata de simţuri,
De dorinţele trupeşti,
Să-mi şopteşti cuvinte tandre,
Tot mereu... să mă doreşti.

Sărutându-mi ochii, gura,
Gâtul... Tot,
Să mă farmeci cu ispita,
Contemplându-ne-ntru tot..."
Concluzia:IUBITI-VA MULT!Ma bucur ca mai exista oameni in ziua de azi care ,intradevar....sunt pe aceeasi lungime de unda.(crysty)

See you

In viitorul apropiat voi avea timp sa ma apuc din nou de pasiunea mea mai veche....pasiune pe care am cam nelijat-o in ultimul timp. Dar pan...