marți, 9 februarie 2010

One love....

Cand fratele meu s-a intors acasa a adus cu el printre altele si ultimul album David Guetta, album care mie mi-a placut foarte mult desi recunosc nu sunt sau mai bine spus nu eram un fan al lui ... cu toate astea dintre toate piesele cea care mi s-a parut ca merita scris despre ea este "One love..." din doua motive:
1. dragostea adevarata e numai una si daca ai noroc sa o intalnesti in timpul vietii trebuie sa te consideri norocos;
2. e o piesa in care este vorba despre dragoste.
Sincer sa fiu demult vroiam sa o pun pe blog ca si post dar am uitat de ea desi o ascult relativ des... So enjoy.. David Guetta - One love... si astept pareri...:P


Niciun comentariu:

See you

In viitorul apropiat voi avea timp sa ma apuc din nou de pasiunea mea mai veche....pasiune pe care am cam nelijat-o in ultimul timp. Dar pan...