miercuri, 10 septembrie 2008

Bine v-am regasit

Dupa cateva zile de pauza m-am hotarat ca ar fi cazul sa revin cu un nou post mai ales ca in timpul in care nu am mai publicat nimic m-am odihnit asa ca acum revin cu forte proaspete si gata de munca...sau poate nu...
Inca o data mi s-a confirmat faptul ca oamenii nu merita nici un gram de incredere, nu merita nici macar "praful de pe toba". Ma enerveaza ipocrizia si felul de a nonfi pe care il practica anumiti indivizi din jurul meu; impertinenta si tupeul unora care pana mai ieri pupau in fund pe toata lumea si azi se cred a tottoate stiutori. Interesant este faptul ca am observat ceva la propria mea persoana si anume faptul ca nu ma mai afecteaza/intereseaza deloc comportamentul meschin al unor animale ca cele din reclama de la ciocolata Milka(hint: nu e vorba nici de marmote nici de urs...cine ramane oare?). Stau uneori pe ganduri si parca nu gasesc raspunsul la cateva intrebari legate de felul de a fi al oamenilor acestor locuri... Oare ne vom potoli vreodata? Oare vom reusi sa nu mai dorim moartea caprei vecinului? De ce trebuie sa fim un popor asa de meschin? Asa or fi si altii?...
Lumea e plina de lingai si daca s-ar strange toti la un loc va dati seama ce baie de saliva ar fi? Sau poate nu ar mai fi ca ar avea gura si limba uscata... Mereu incercam sa parem ceva ce nu suntem...De ce ? E mai agreabil sau mai bine asa sau ne furam doar caciula?
Am o groaza de intrebari de genul asta dar ma voi opri aici pentru ca numai cand ma gandesc la cele prin care am trecut imi vin in cap mult mai multe cuvinte de "lauda" la adresa oamenilor care arata ca cei descrisi mai sus. Nu cred ca are rost sa mai continui pentru ca asta nu ii va schimba sau mai bine spus ... lancezind in propria nesimtire nici macar nu vor incerca sa indrepte raul provocat poate intentionat sau poate nu... asa ca m-am hotarat sa fac o urare tuturor celor care indeplinesc macar o parte din criteriile de mai sus...
FUCK YOU ALL....
Tare sunt curios ce parere aveti si voi....

Un comentariu:

Anonim spunea...

Eu cred totusi, ca de vina e...staniolul pe care il foloseste marmota...In stil stiintific, se numeste "abureala", iar aceasta stralucitoare folie...se pare ca ne-a ivaluit prezentul acestei lumi..Oamenii uita sa se mai vada pe ei insisi, stiu doar ca..orice ciocolata din jur, poate fi invelita in staniol..., cu ideea ca..., la un moment dat va invalui pe langa mica si efemera ciocolata, si intreaga vaca. Nu e posibil, fireste, dar ei, in prostia si egoismul lor, si-au creat acest ideal.
Ignora-i draga colega, nu merita efortul de a cobori la nivelul lor, nici macar pentru a-i studia. Sunt specii care nu se vor adapta niciodata omeniei, bunului simt, corectitudinii, dezinteresului...etc
Si, se stie care e soarta inadaptatilor..., treptat..vor disparea.

See you

In viitorul apropiat voi avea timp sa ma apuc din nou de pasiunea mea mai veche....pasiune pe care am cam nelijat-o in ultimul timp. Dar pan...