luni, 1 septembrie 2008

Zilele de Luni

Sincer sa fiu urasc zilele de Luni cu tot sufletul datorita faptului ca ele reprezinta inceputul unei noi saptamani de munca in care incerci sa ii convingi pe cei greu de convins ca asta e alba si nu neagra, ca pamantul e rotund sau mai stiu eu ce alte chestii evidente dar care nu pot fi percepute ca fiind si adevarate doar pentru ca a fost ideea mea si nu a lor.
Urasc zilele de Luni pentru ca atunci cand intru in birou este un aer atat de inchis incat iti vine sa ... iesi cat mai repede de acolo.
Urasc zilele de Luni pentru ca oricat de mult m-as odihni in weekend ma trezesc tot obosit.
Urasc zilele de Luni pentru ca in fiecare Luni reusesc sa ma cert cu cate cineva datorita indispozitiei create de oboseala.
Urasc zilele de Luni cand toata lumea are cate o problema si vine cautand la mine rezolvare.
Urasc zilele de Luni pentru ca sunt zile de Luni.

Deci se poate spune ca am o problema cu zilele de Luni. Voi?

Un comentariu:

Anonim spunea...

Imi place sfatul dat Ioanei, ce-ar fi sa-l urmezi si tu..?
Incearca sa nu uiti un aspect, oricat de sumbra ar parea ziua de luni, e e de fapt o noua sansa acordata tie, sansa care e unica...si apare o data pe saptamana.
Problema de care spui..., e de fapt corespondenta pe care ti-ai creat-o in minte, ca o autosugestie...Si de asta saptamanal iti aputoimpui o zi de luni, groaznica.
Schimba-ti programarea, si ofera-ti o alta perspectiva in viitoarea dimineata de luni.
Nu lunea e problema, ci tu insuti esti cel care a creat aceasta problema..

See you

In viitorul apropiat voi avea timp sa ma apuc din nou de pasiunea mea mai veche....pasiune pe care am cam nelijat-o in ultimul timp. Dar pan...