joi, 9 octombrie 2008

Ce ascult si ce imi place...Revenire

Dupa cum am spus in postul de mai de multa vreme voi reveni cu muzica noua sau veche....defapt ceea ce ascult eu si ce imi place mie....corect nu?




Muzica mea de chill out...cu ea am crescut cam de cand a aparut si sincer nici nu gasesc ceva mai de calitate decat ceea ce fac oamenii acestia...P.S.: nice ladyz............


Iar asta e piesa pieselor... pentru ca este special pusa aici pentru cineva foarte special...se stie ea cine e...



Acestea sunt doar cateva melodii care le mai ascult din cand in cand...

Voi ce parere aveti?

Un comentariu:

Claudiu M.B. spunea...

A fost norocoasa sau nu eu nu sunt in masura sa judec...:(

See you

In viitorul apropiat voi avea timp sa ma apuc din nou de pasiunea mea mai veche....pasiune pe care am cam nelijat-o in ultimul timp. Dar pan...