luni, 20 octombrie 2008

Mihaiela Runceanu - o legenda a muzicii romanesti

Ca de obicei ma aflam acasa in fata televizorului si am descoperit la o emisiune noua de divertisment de pe un post de televiziune romanesc ca melodiile vechi au cam inceput sa imi placa asa ca m-am hotarat sa postez un articol despre una dintre cele mai cunoscute cantarete de muzica usoara romaneasca si anume Mihaiela Runceanu. Cuvintele sunt de prisos asa ca voi lasa melodiile sa vorbeasca pentru mine...












De ce oare trebuie sa ne batem joc si sa uitam de adevaratele valori ale neamului asta? De ce trebuie sa fim asa de pagani? De ce promovam chicismele? De ce uitam adevaratele valori si personalitati ale acestui popor? De ce ne complacem in mediocritatea exprimata prin cuvinte a unor interpreti de doi lei si-i uitam pe cei de valoare...? Off Doamne....
Sincer sper ca v-a placut ceea ce am postat aici pentru ca mie unul sincer imi inmoaie inima oricine vorbeste sau canta de dragoste... Ce parere aveti de asta?...

Un comentariu:

Anonim spunea...

superbe melodii, minunate ganduri, reale pareri...
Cine sa mai asculte azi melodii de suflet, cand...troneaza legea materialismului grosolan, a senzatiilor pur senzitive, a...intunecimii maneloase..
Astfel de melodii sunt preferate de cei asemeni tie, sensibili la frumos, la dragoste, la iubire..
Nu ne ramane decat sa ne incapatanam curentului actual cu auz de tip "ciubota", si sa contracaram mereu cu...asemenea reinvieri ale frumosului, sensibilului cum ai facut tu.
Salut ideea ta, si o admir pe deplin...si..."la mai mare..." (Aura)

See you

In viitorul apropiat voi avea timp sa ma apuc din nou de pasiunea mea mai veche....pasiune pe care am cam nelijat-o in ultimul timp. Dar pan...