joi, 19 februarie 2009

Back a while...

Azi am ascultat o piesa care mi-a adus aminte de vremurile de demult cand umblam mult aiurea... Este vorba de Queen -Don'n stop me now... e atat un indemn cat si o declaratie...

Dupa asta melodia campionilor...a celor care sunt cei mai buni, cei pentru care o lupta se termina numai pe locul intai...:


Si nu in ultimul rand, "Love of my life", melodia mea preferata... pe care as dori sa i-o dedic celei care insemna enorm pentru mine si care m-a ajutat foarte mult...my one and only true love...I kiss my Pisi....:*



2 comentarii:

Anonim spunea...

Super ... Simt aer de primavara in inima ta...
Trezirea........!!!!!!
Sa stii ca iti doresc, si va doresc...tot ce e mai bun din lumea asta, si din altele..(vecina.., care este..)

Claudiu M.B. spunea...

Multumim pentru urari si da se pare ca primavara e aproape....:):P

See you

In viitorul apropiat voi avea timp sa ma apuc din nou de pasiunea mea mai veche....pasiune pe care am cam nelijat-o in ultimul timp. Dar pan...