luni, 23 februarie 2009

PROSTIA OMENEASCA…..

Acum cateva zile, mai exact Joi dimineata mi-am dat seama ca parola mea de yahoo messenger nu mai mergea… am incercat de mai multe ori sa ma loghez crezand ca e vorba doar o eroare de server si nestiind ca exista pe lumea asta persoane care stiu indeajuns de multe detalii despre mine incat sa imi sparga parola de yahoo messenger si sa faca ce...pana la urma... sa faca rau, sa vorbeasca cu cine nu trebuie sa spuna ceea ce nu e adevarat crezand ca ajuta la ceva sau ca pot schimba ceva din ceea ce deja s-a intamplat si de care sunt constient... NEWSFLASH: ABSOLUT TOT CEEA CE PUBLIC PE BLOG SUNT TRAIRI SI OPINII PROPRII PE CARE MI LE ASUM IN TOTALITATE... Nu exista chestii de genul „ma simt ceva.... si nu am forta sa o spun”... sau cacaturi de genul acesta. NU. Stiu ce am scris, stiu despre cine am scris, stiu ce am simtit, stiu ce simt si ceea ce a fost este de mult timp un cacat amestecat lasat in urma fara nici macar un drept de apel, este mort si ingropat... si aici ma refer la trecutul meu care acum nu face nici macar doi bani.
Nu inteleg de ce a trebuit persoana respectiva sa insiste pe un subiect care nu are nici un viitor si care mie unul imi provoaca GREATA, imi este SILA de persoana respectiva... probabil este greu de realizat ca vreau doar sa fiu lasaat in pace si ca intre viitor si trecut s-a format o prapastie care nimeni si NIMIC nu o va putea umple vreodata... plus ca „Life goes on” este o expresie foarte adevarata si foarte reala.
Cu ceva timp in urma, un prieten de-al meu a trecut prin ceea ce am trecut si eu si sincer sa fiu la momentul respectivnu il intelegeam, cautam sa vad numai o parte a lucrurilor si probabil ca in momentele acelea il condamnam dar ce sa-i faci ... omul se mai si inseala. Nu imi este rusine sa recunosc lucrul asta si sincer atunci cand nu am dreptate nu imi este deloc greu sa o recunosc.
Stiu cine a incercat sa „imi faca bine...” spargandu-mi parola de mess si vorbind, chipurile, cu „trecutul” care apropo e un mare sac de rahat si prin rahat nu ma refer la acela turcesc... Trebuia sa inteleaga o data pentru totdeauna, EA, pentru ca este vorba de o ea, cea care mi-a spart contul si careia ii stiu si numele dar care nu il voi pomeni pentru ca sincer nu merita nici macar sa ma uit in directia ei..., cu mult prea mult timp liber si cu un apetit de telenovelista de ma doare capul... sincer... cat de jalnica poti fi?... cat de penibila te simti atunci cand te agati de trecut?...ce credeai ca obtii daca incerci sa faci ceva ce nu mai poate fi reparat?...soro sa iti spun ceva: ESTI DE SUPER KK..., GET A LIFE... NU MAI INCERCA SA-MI FACI MIE BINE CA EU MA DESCURC SINGUR....PE BUNE... FUCK OFF...

5 comentarii:

Anonim spunea...

stii ce e ciudat?..ca din toti cei care comentau candva la posturi..., nu mai apare nimnei...Oare de ce?(V.)

Claudiu M.B. spunea...

@V. : probabil ceea ce scriu eu nu este pe gustul lor sau pur si simplu au alte chestii mai importante de facut decat sa comenteze pe blogul meu...

Anonim spunea...

Mda, din pacate cam asa e...Sau poate cei care pareau interesati, isi jucau bine rolul..Cam multe masti au unii..Cred ca au inceput sa se simta ei insusi in pielea asta..Uita insa de faptul ca, inca nu s-a descoperit acea haina care te face invizibil..(V.)

cory spunea...

am patit-o si eu cu parola de yahoo. Mai rau a fost ca nebunul care mi-a intrat in mail a trimis tot felul de tampenii la cei din lista mea, inclusiv unui profesor cu prestanta de la facultate. E de kkt faza si e un sentiment f ciudat cand vezi ca nu iti mai merge parola.

Claudiu M.B. spunea...

@Cory: Crede-ma ca la mine a vb cu fosta in numele meu numai cacaturi si cu cativa prieteni...Cand ma gandesc la asta imi dau seama cam cat de jalnici pot fi oamenii.... Acum eu nu shtiu cum sa fac sa ii spun tipei care reprezinta trecutul meu ca nu am fost eu shi ca eu la ora asta nu dau doi bani pe ea....cred ca pana la urma nu ii spun nimik si asta e...numai ca nu prea mi-a convenit sa isi bata cineva joc de mine...:(

See you

In viitorul apropiat voi avea timp sa ma apuc din nou de pasiunea mea mai veche....pasiune pe care am cam nelijat-o in ultimul timp. Dar pan...