joi, 12 martie 2009

DEZNODAMANT...

La un moment dat orice lucru are un final, un deznodamant, momentul in care se termina tot. Pentru multi acest deznodamant este doar un nou inceput, iar inceputul nu este niciodata ceva usor sau ceva neplacut... Probabil este bine ca atunci cand te afli intr-o relatie sa faci in asa fel incat fiecare zi sa fie un nou inceput al unui punct de avans(bineinteles) din relatia respectiva, pentru ca cineva imi spunea ca o relatie de dragoste trebuie sa se nasca, sa creasca si sa se maturizeze... bun, eu sunt de acord... dar ce te faci atunci cand este cazul sa "iei o pauza de cateva luni" si totusi sentimentele exista, cand ceea ce te inconjoara in tot ceea ce atingi reprezinta o bucatica de trecut legata de relatia respectiva...
Este foarte greu sa reusesti sa treci peste anumite chestii din trecut care la momentul respectiv te marcheaza si incerci din rasputeri sa uiti, sa te vindeci de golul produs. Reusesti sa ajungi la o anumita linie de plutire sa treci peste chestiile care va legau la tot pasul… si totusi nimic nu se compara cu ea, incepi sa faci comparatii intre relatii si asta e o mare greseala… E foarte greu ca unele personae sa tina pasul cu ceea ce iti doresti sau ceea ce sperai sa fie si ceea ce a ajuns sa fie…
In fine, la un moment dat dupa o anume perioada de timp in care zilele treceau foarte greu si durerea se simte inca foarte acut reusesti sa poti trece peste, sa cunosti oameni noi, sa mergi mai departe intr-un cuvant. Toate astea se naruie in momentul in care dai cu ochii de aceaa persoana din trecut care odata era TOTUL pentru tine. Iti propui sa fii tare, sa nu cedezi si sa nu te lasi impresionat de aparente… Ei bine…socoteala din padure sigur nu se va potrivi cu cea din targ… Atunci cand crezi ca esti mai tare si incerci sa vezi ce se intamplaatunci esti mai vulnerabil…. In momentul cand o vezi, fluturii incep sa roiasca in stomac, picioarele nu mai au stabilitate pentru ca tremura ca varga iar din ceea ce ti-ai propus nimic nu mai este valabil pentru ca nimic nu mai poate fi controlat…si atunci iti aduci aminte care a fost motivul pentru care ti-a placut, de ce v-ati mai certat, ca tu ai fost de vina si ai provocat ruptura…
Se poate sa ca atunci cand stati fata in fata sa ai atat de multe sa-I spui incat sa nu stii de unde sa incepi sau incotro sa iti indrepti energiile asa ca incerci sa lasi totul sa decurga de la sine si apoi iti dai seama ca toate conversatiile duc catre acelasi deznodamant fericit…:P
Cam atat ar fi de spus...restul in alt post poate...

6 comentarii:

Anonim spunea...

ar fi multe de spus,si nu e cazul..Eu am inca multe rezerve, si de accea e mai corect sa nu ma pronunt..
Tot ce pot spune acum, e.. sa ai grija de inima ta...(Aura)

Claudiu M.B. spunea...

@Aura: Nu pot fi eu cel care sa aiba grija de propria inima....asta trebuie sa o faca ea...si sunt sigur ca e constienta de lucrul acesta...:)

Anonim spunea...

sa speram ca e constienta...macar acum..

Claudiu M.B. spunea...

Eu nu cred ca problema a fost lipsa de constiinta ci mai degraba reactii grabite si negandite bazate pe un ego imens din partea partenerilor... un cuplu nu poate exista atunci cand cei doi parteneri nu sunt dispusi sa se inteleaga unul pe celalalt... Ai fi uimit/uimita de cate de mult ajuta o perioada de consiliere din partea cuiva specializat; realizezi atunci unde ai gresit si iti dai seama ca nu tot ce credeai a fost trecut prin creier inainte, fapt ce duce la probleme foarte mari...crede-ma...I should know....:)

Anonim spunea...

Offf Clau... nu pot decat sa-ti spun sa ai mare grija cu inima asta... se poate ca eu sa fi inteles gresit mesajul postului, insa te rog din suflet sa nu te pripesti... si iti spun asta tocmai pentru ca stiu cat de greu ti-a fost sa treci peste... Gandeste-te foarte bine la efectele pe care ar putea sa le aiba trecutul asupra viitorului tau (sau al vostru)...
Repet: posibil ca eu sa fi inteles gresit mesajul, dar daca nu e asa, gandeste-te foarte bine inainte...
Te pooop ;), Ana

Anonim spunea...

Cu ceva timp in urma iti scriam ca si eu am trecut printr-o perioada asemanatoare cu a ta,neintelegere...ceva probleme...despartire! Ei bine si mie mi s-a intamplat la un moment dat,dupa cateva luni,sa ma intalnesc cu persoana respectiva lucru care mai devreme sau mai tarziu e aproape inevitabil! Nu am reactionat ca tine,asta imi propusesem de dinainte in caz ca o sa ne intalnim si asa s-a intamplat...depinde de tine cum reactionezi...si sincer nu am regretat niciodata ca nu am incercat sa ne impacam chiar daca probabil ar fi fost ceva sanse! Daca,din nou,nu merge bine,o sa suferi si mai mult si trebuie sa cantaresti bine daca merita sau nu! Nu lua ce zic aici ca pe un sfat,e pur si simplu cum am reactionat eu...fiecare face ce vrea cu inima lui :)! (ca sa ma folosesc si de comentariile de mai sus)! Bafta in continuare!!!

See you

In viitorul apropiat voi avea timp sa ma apuc din nou de pasiunea mea mai veche....pasiune pe care am cam nelijat-o in ultimul timp. Dar pan...