joi, 19 noiembrie 2009

Cei care...

Sunt multi cei care ma desconsidera si care sunt de parere ca fac pe intelectualul, ca ma dau mare, ca in frustrarea lor apar ca unul care nu are ce face decat sa scrie pe un blog... Wake up .... fratilor, in timpul liber asta e un hoby al meu... nu incerc sa fiu sau sa par ceea ce nu sunt... iar cei ce ma cunosc pot spune chestia asta... A, ca unora nu le convine si se simt complexati ca nu au un job iar cand vine vorba de scris sau vorbit romaneste se incurca fiindca au facul Limba si Literatura Romana in liceu cu femeia de serviciu ....deja nu mai este treaba mea...
Eu nu am decat sa-i multumesc doamnei Soloviev, profa de rmana de la Colegiul National Mihail Kogalniceanu, pentru ca datorita dumneaei am ajuns sa astern pe foaie cateva cuvinte care sa aiba noima si sa fie corecte din punct de vedere gramatical.
In rest retardatilor si retardatelor care nu sunt in stare macar sa isi tina un job dar se apuca sa dea sfaturi si jignesc fara a sti despre ce e vorba .... imi vin acum in cap cateva versuri ale unei formatii nu tocmai ortodoxe, care folosea si soloseste multe prostii in exprimare....dar nu... ma voi abtine si nu voi mai folosi nici un fel de cuvinte jignitoare. Postul asta e fara piesa si este pentru toti cei care...ma irita...

3 comentarii:

Ana spunea...

Imi vin si mie in minte cateva versuri: "Facem slalom printre cretini ..zi de zi/intr-o lume mica si murdara asa cum o stim/prostii par conceputi pe cale artificiala/ca sunt multi ai dracu` si nu au nicio boala" :D.

Claudiu M.B. spunea...

@Ana: right....:))

Anonim spunea...

Sal, man!
Tin sa te corectez: scrii corect gramatical datorita doamnei Rosca, din generala. Doamnei Soloviev ii multumim pentru ca putem pune in propozitii corecte gramatical mai mult de 5 cuvinte, care nu sunt obscene.

P.S.: e vreun premiu pentru primul meu comentariu? :) (Adi)

See you

In viitorul apropiat voi avea timp sa ma apuc din nou de pasiunea mea mai veche....pasiune pe care am cam nelijat-o in ultimul timp. Dar pan...