luni, 7 decembrie 2009

Un titlu...

Un articol cu titlul nearticulat... sincer credeam ca o sa intru in pana de idei la un moment dat, stiu ca mi s-a mai spus scriu bine....mai ales atunci cand sufar, cand ceva in interior simt ca se stinge dar as vrea daca voi primi aceleasi commenturi de felicitare si atunci cand nu scriu despre ceva anue sau cand nu sufar neaparat....dimpotriva.
Am facut o pauza de la a analiza fiecare gest, fiecare cuvant pentru ca fiind mereu asa precaut creez in jurul meu un fel de "platosa" ....care ma izoleaza de lumea si de oamenii care ma inconjoara ... si totusi platosa asta se pare ca nu e impenetrabila asa cum nici eu nu sunt de piatra, dupa spusele si crezul unor persoane care ar putea contrazice fie doar si pentru amuzament ceea ce zic eu.
E mai bine sa las muzica sa vb pentru mine...a facut-o in destule randuri...fidel si fara a uita macar un cuvant din ce vroiam eu sa transmit....so enjoy music... real loud...:P


3 comentarii:

Ana spunea...

Nu scrii bine, scrii foarte bine şi mai mult decât atât, reuşeşti să "transmiţi", să sensibilizezi şi se vede că tot ce scrii vine din suflet.
Mă bucur că ai renunţat la autoizolare căci nu făceai decât să-ţi alimentezi starea proastă, suferinţa şi îţi sper să nu fii dezemăgit că ai ales aşa.

Claudiu M.B. spunea...

Multumesc petru apreciere Ana....

Anonim spunea...

Nu e vorba ca ai scrie bine doar atunci cand suferi, dar oamenii au tendinta atunci sa iti dea un sfat, sa iti spuna o vorba buna, sa incerce sa ajute cumva, sa te scoata din starea aceea de rau, desi e putin probabil sa si reuseasca (uneori doare prea tare ca sa se mai poata face ceva...doar trecerea timpului ajuta). Stim cu totii ce mult valoreaza o vorba spusa din suflet in momentele grele...poate nu e o solutie, dar te incalzeste macar putin ideea ca exista cineva care s-a gandit la tine macar ptr cateva secunde.
Scrii bine indiferent despre ce ai scrie..e un talent sa reusesti sa modelezi cuvintele in fraze care sa transmita un anumit mesaj.

See you

In viitorul apropiat voi avea timp sa ma apuc din nou de pasiunea mea mai veche....pasiune pe care am cam nelijat-o in ultimul timp. Dar pan...