marți, 12 ianuarie 2010

Din nou... Eu

Bine v-am regasit... Dupa cum s-a putut observa in decembrie am hotarat sa imi iau vacanta atat de la serviciu cat si din lumea blogerilor... si sincer spun ca mi-a prins foarte bine, am reusit sa ma odihnesc si sa imi mai revin dupa oboseala acumulata de peste an.
Am reusit, impreuna cu prietenii mei, sa mergem intr-un weekend mai prelungit la munte, care ai acesta a facut bine. Acum revin cu forte proaspete da oarecum in pana de idei....dar cine stie?... poate nu va dura asa mult pana asta de idei.
In decembrie 2009:
- am realizat ca a mai trecut un an din viata, ca sunt mai in varsta cu un an;
- ca asa cum se spune sau cum spune titlul unei carti ca "Dragostea dureaza trei ani..." si suferinta dureaza pe masura;
- este foarte adevarata zicala "ochii care nu se vad se uita...";
- se poate si mai rau decat imi este, nu din toate punctele de vedere;
- ma bucur ca am reusit sa trec cu bine si peste anul acesta....
De la 2010 imi doresc:
- sa reusesc sa imi pot pune in aplicare planurile sau daca nu toate macar cea mai mare parte...;
- sa pot face in asa fel incat invidia, ura si chiar curiozitatea unor persoane sa nu ma mai "atinga";
- desi se spune ca e un an de criza, pe care o simt din plin, s reusim cu totii sa trecem peste neajunsuri;
- sa imi dea D-zeu puterea sa nu ii judec prea aspru pe cei din jurul meu....chiar daca unii uneori o merita....
Nu pot sa spun ca asta e tot ce am facut in 2009 si acestea sunt tot ce imi doresc de la 2010 de aceea am lasat si punctele de suspensie, pot sa spun doar ca nu sunt in pana de idei si voi scrie in continuare pe blog si ca va doresc tuturor cititorilor acestei "bucatele de suflet" ... multa sanatate si spor la bani...
In incheiere.... Directia 5 .....enjoy....:)





Niciun comentariu:

See you

In viitorul apropiat voi avea timp sa ma apuc din nou de pasiunea mea mai veche....pasiune pe care am cam nelijat-o in ultimul timp. Dar pan...