duminică, 24 ianuarie 2010

So...thank you

I was listening to the radio when I heard a song that for surely it is or it will be the favourite one for many couples... As always it is about a love song... Sometimes I wonder...if there is not love...about what the f___ am I supose to write. Sometimes it seems that this is the only subject worth writing about, when all you see around is indifference...there is nothing to stop me to write about what I feel, I tresure the moust....
So ...enjoy INNA...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Are you in love?

Claudiu M.B. spunea...

Postand un comentariu sub anonimat te face sa te simti mai protejat/protejata?... Nu am de gand sa iti raspund pana in momentul in care nu ai sa-ti asumi propriile idei sau curiozitati. Iti multumesc pentru vizita dar anonim.....nu e pe placul meu...imi spui cum te numesti si iti raspund si eu la intrebare....Ce zici? e ok?

See you

In viitorul apropiat voi avea timp sa ma apuc din nou de pasiunea mea mai veche....pasiune pe care am cam nelijat-o in ultimul timp. Dar pan...