vineri, 16 aprilie 2010

Vorbe de inceput

Din nou..iluzii...inceput de drum...impresii, observatii, pareri, trairi, sentimente, si...de ce nu...dragoste...o noua sansa...de a arata...ca acea expresie care ma cam caracteriza " Nu stiu sa iubesc sau oamenii pe care ii iubesc fug de mine" nu mai are valoare in prezentul si in viitorul meu...am facut si mai fac greseli, am iubit si voi mai iubi...un joc in care ma bag...de fiecare data...si de fiecare data sper ca...macar atunci sa fie bine...un joc in care risc mereu, in care mi-am riscat de fiecare data sufletul...si mi-am zis mereu "Ai grija, nu stii ce se poate intampla!"...am vrut sa iubesc...nu am avut incredere in nimeni pana la capat...as vrea sa am...acum...as vrea sa cred in vorbe, in cuvinte...as vrea sa vad in fapte...sa nu mai privesc in urma...si sa spun cu regret: "Au fost doar cuvinte, vorbe goale"...
As vrea sa spun ganduri...fara sa se mai intoarca impotriva mea...as vrea sa am incredere fara a mai risca sa fiu ranit, as vrea sa pot pastra si ocroti...ce am langa mine acum...as vrea sa pot iubi, sa vad in iubire, sa o simt...si...daca m-am descurcat de fiecare data singur...in toate...acum poate e prima data cand as avea nevoie de ajutor...de incredere...sa stiu ca pot continua...ca a venit timpul potrivit si persoana potrivita... la urma urmei...nu inteleg nici eu de ce mi-ar fi teama daca m-ar rani, sau nu...nu ar fi prima si... as prefer sa fie ultima...as savura ca de fiecare data fiecare moment petrecut in doi...pana la final...unul mai timpuriu decat altul...astfel...o noua incercare...de a cuceri inima cuiva...si...mai ales...de a ma lasa cucerit fara rezerve, dar macar in aceasta incercare...sa fie pentru prima data...dragoste...poate ca ar fi timpul macar o data sa fiu cu cineva care m-ar putea iubi si pe care as putea sa o iubesc la randul meu...
As vrea....sa pot sa fiu numai aici acum ...si pana acum reusesc....Guess Who....ENJOY

Niciun comentariu:

See you

In viitorul apropiat voi avea timp sa ma apuc din nou de pasiunea mea mai veche....pasiune pe care am cam nelijat-o in ultimul timp. Dar pan...