vineri, 12 martie 2010

Aberatii

Este expresiv de ciudat ca avem, de cele mai multe ori, atâta vreme pentru ura, când viata noastră nu-i decât o picătura umila, intre acest moment si celalalt ….
Si nu este oare neînţeles de trist ca nu privim la cer mai des ?!…….
Ca nu culegem flori ?!…..
Ca nu zâmbim ?!…..
Noi, cei de aici, care … atât de des murim !! …..
De ce închidem ochii când dormim ?! ….
De ce închidem ochii când visam ?! ……..
De ce închidem ochii când sărutam ?! ……..
Oare pentru ca cele mai preţioase lucruri nu se pot vedea cu ochiul liber ?! ……
As vrea, de multe ori, sa iubesc oceanul, dar oceanul nu iubeşte. As vrea, poate, sa iubesc pamantul, dar pamantul este rece si plin de întuneric. Atunci, văzând toate astea, am vrut sa iubesc oamenii, dar oamenii nu s-au lăsat iubiţi si au plătit frumosul din mine cu uratul din ei !! ……Si, pentru ca trebuia sa iubesc si eu pe cineva, atunci, in acel moment de răscruce de drumuri, am decis sa devin un Narcis al iubirii de sine !!


4 comentarii:

Luci C. spunea...

nu stiu daca aberez dar "what is love" e una dintre cele mai tari balade all time... sau #1?
de ce de ce...
de aia
:)

Claudiu M.B. spunea...

@Luci C.: este vorba de "is the love"...:P

lili spunea...

"is this love"

Claudiu M.B. spunea...

@ lili: multumesc pentru corectura si scuze pentru greseala...:)

See you

In viitorul apropiat voi avea timp sa ma apuc din nou de pasiunea mea mai veche....pasiune pe care am cam nelijat-o in ultimul timp. Dar pan...