luni, 1 martie 2010

Eu

Cine sunt EU?
Fiecare ma creaza in felul lui propriu...
Pentru unii din voi sunt doar un copil
Pentru unii poate ca sunt cel care...
Pentru unii sunt amandoua
Pentru unii nu sunt nimic...

Pentru unii sunt ultima speranta
Pentru alte poate acel sentiment numit Dragoste...
Dar nimeni nu are idee cine sunt cu adevarat
Stiti doar ca sunt
Si atat.
Sunt.

Sunt vantul ce II VA imprastiA parul
Sunt soarele care II VA incalzI
Sunt ploaia ce'II VA dansA pe fata
Sunt aerul de dimineata ce II VA invaluiI...

Sunt inceputul primului gand
Si sunt sfarsitul celui din urma
Sunt pentru MINE cele mai frumoase momente
Si sunt implinirea
Sunt cel care II VA inspira INCREDERE vreodata
Sunt parte din Ea
Si VOI tanji mereu
Din nou,si din nou...
SA FIU.

...Neahh...poate gandesc eu prea mult... Cineva acum vreo saptamana imi spunea ca piesa asta ma reprezinta...Probabil...Eu am renuntat de mult sa mai ....




Niciun comentariu:

See you

In viitorul apropiat voi avea timp sa ma apuc din nou de pasiunea mea mai veche....pasiune pe care am cam nelijat-o in ultimul timp. Dar pan...