miercuri, 3 martie 2010

Nu iti cer...

Nu-ti cer ceva ce tu nu imi poti da
Nu-ti cer sperante, vise sau placeri
Nu-ti cer sa schimbi ceva ce n-ai putea

Cer doar atat: nu-mi transforma iubirea in dureri
Nu vreau sa crezi ca eu sunt egoista
Ca nu te las ca sa traiesti cum vrei
Dar daca-i fi aici eu n-as mai fii atat de trist

Si nici n-as mai intra la banuieli
Nu vreau sa-mi spui ca ma iubesti pe mine
Ca ma adori si fara mine nu poti sta
Cer doar atat: nu-mi refuza iubirea pentru tine

Nu o pata, nu o jigni, n-o alunga
Eu te iubesc fara conditii si crieterii
Eu te iubesc tacut si inocent
Dar nici n-as vrea sa ma las prada durerii

De a te fi iubit prudent
Si totusi te iubesc pentru ca eu
Am fost nascut ca sa iubesc plangand
Si printre lacrimi eu te voi iubi mereu
Mereu te voi purta la mine-n gand



2 comentarii:

Lorett spunea...

"Sa iubesti nu e nimic.
Sa fii iubit e ceva.
Sa iubesti si sa fii iubit e totul." - T. Tolis

"A iubi inseamna a inceta sa traiesti pentru tine, a face ca toate sentimentele omenesti, teama, speranta, durerea, bucuria,
placerea sa nu depinda decat de o singura fiinta;
inseamna a te cufunda in infinit, a nu gasi nici o limita simtirii, a-ti inchina viata unei fiinte in asa fel incat
sa nu traiesti si sa nu gandesti decat pentru a o face fericita; a turna maretie in injosire, a gasi alinare
in lacrimi indurerate, placere in suferinta si suferinta in placere; adica a intruni in sine toate contradictiile."
- Balzac

" Ca un om sa iubeasca pe altul e probabil cea mai grea sarcina care ne-a fost incredintata, sarcina suprema,
examenul final, opera pentru care toate celelalte sunt doar un preludiu....
Iubirea e un imbold pentru fiecare sa se desavarseasca, sa devina cineva, sa devina o lume el insusi
de dragul cuiva." - Rainer Maria Rilke

Suferinta din dragoste exista de la inceputul lumii,mai exact de la Adam si Eva,acestia nu au ascultat de porunca
lui Dumnezeu si s-au infruptat din pomul cunoasterii binelui si raului,noi am mostenit acesta suferinta..!
Suferinta ce ti-o produce dragostea,este foarte dureroasa si cea mai cumplita pedeapsa,purtam aceasta cruce
pe umerii nostri,de cand incepem sa iubim cu adevarat.Este adevarat ca suferinta din dragoste poate fi catalogata
in mai multe tipuri de suferinta.Traiesti un vis numit Iubire,iubesti ca un nebun,pui suflet la acea relatie,iti
faci visuri si planuri pentru viitor,vrei sa te casatoresti cu ea,totul pare frumos si adevarat,dar la un moment
dat,totul se surpa in acea relatie,si acel vis frumos se transforma intr-un cosmar oribil cel visezi in fiecare
noapte..
Cu timpul se poate vindeca sau cu o altă iubire mai mare care să o înlocuiască. Stii, "cui pe cui se scoate"!
Eu am considerat însă întotdeauna că pentru a merge mai departe, pentru a păşi înainte e nevoie întâi să te
împaci cu trecutul, să înţelegi ce s-a petrecut, să afli răspunsuri la întrebările care momentan te frământă,
iar apoi să te împaci cu ele, să accepţi adevărul oricât de dureros ar fi el.

Nu ştiu totuşi dacă ne exprimăm corect! Nu suferim pentru că iubim, asta nu este dureros. Iubirea e un sentiment
frumos, unul din cele mai frumoase chiar de care omul este capabil. Suferim când dragostea nu ne este împărtăşită,
suferim când cel pe care îl-o iubim nu ne răspunde pe măsura aştepărilor, suferim când factori din mediul extern
fac iubirea imposibilă, dar toate acestea sunt diferite în esenţă de sentimentul iubirii în sine.

Timpul ne şterge întotdeauna grijuliu lacrimile şi tot el ne cicatrizează rănile. Uneori ne vindecăm complet,
alteori ne obişnuim într-atât de mult cu urmele pe care le purtăm încât nici nu le mai observăm, le purtăm ca
parte din noi.Iubirea este pretutindeni,ne poate cuprinde oricand in mreaja ei,trebuie doar poate sa fim putin mai
atenti...poate nu am observat ca sta chiar alaturi!!!Deci spere,crede,zambeste ,sterge trecutul si mergi spre viitor...
ea v-a mai reveni intr-o zi si visurile tale se vor impini! Te-am mai zis eu orice vis poate devenii realitate daca
credem cu adevarat in el.
Da ,iar ma lungesc cu vorba asa ca voi inchia aici
http://www.youtube.com/watch?v=SMsYa6VSKIo&feature=PlayList&p=C819E6C009051059&playnext=1&playnext_from=PL&index=44
Armin Van Buuren Ft Sharon Den Adel - In And Out Of Love (With Lyrics)

Claudiu M.B. spunea...

@Lorett:
1. Exista vise care nu devin niciodata dar absolut NICIODATA realitate... belive me, I should know better...the dreams that I once had are now ashes and dust.
2. Uitarea si trecerea mai departe e unica solutie pentru a putea visa din nou...

See you

In viitorul apropiat voi avea timp sa ma apuc din nou de pasiunea mea mai veche....pasiune pe care am cam nelijat-o in ultimul timp. Dar pan...