miercuri, 13 aprilie 2011

Fara un anume sens

Uite ca in sfarsit am reusit sa imi fac timp sa mai trec si pe aici. Sincer, daca stau sa ma gandesc acum de ce am facut acest blog... cred ca nu am un raspuns mai plauzibil decat prea mult timp liber, bine, ar trebui sa recunosc faptul ca aici mi-am "varsat naduful" atunci cand simteam ca... raman fara aer. Nu incep sa spun iar ca am revenit, doar o sa incerc sa mai scriu cate ceva acum ca "e liniste..." si totul a capatat o noua turnura pentru mine... pentru cei ai mei.
Sper sa ma vizitati in continuare si sa comentati posturile mele...pana la urmatorul...Guess who...

Sper sa mearga postat...

Niciun comentariu:

See you

In viitorul apropiat voi avea timp sa ma apuc din nou de pasiunea mea mai veche....pasiune pe care am cam nelijat-o in ultimul timp. Dar pan...