marți, 16 decembrie 2008

Muzica cel mai bun tratament

Nu stiu cum sa va spun dar pentru mine muzica este cel mai bun tratament...a era sa uit si poeziile lui Eminescu. Cand sunt obosit ascult muzica si ma relaxeaza, cand imi vine sa sar in sus de bucurie ascult muzica....ce sa mai....ascult muzica mai mereu si asta ajuta, cel putin la mine, in cam orice fel de situatie...asta insemna ca eu unul "recomand" muzica drept tratament pentru cam orice fel de afectiune a sufletului. Nu stiu sa spun daca functioneaza pentru toate persoanele la fel dar stiu ca atunci cand ai nevoie de liniste, cand ai nevoie sa te simti mai calm aceasta ajuta.
Cu ceva timp in urma erau altele lucrurile care ajutau sa imi schimb starea de spirit dar na...asa cum omul se schimba si obiceiurile se schimba si tot asa celle vechi raman cu cele vechi iar cele noi vin in forta sa ia locul lor acolo unde defapt ar fi trebuit sa fie de multa vreme.
Un post scurt si cu o mai mare nota de optimism care nu shtiu daca va fi bagat in seama dar eu macar sunt cu sufletul impacat ca am incercat sa-l fac sa sune cat de cat corect din punctul meu de vedere...

3 comentarii:

Anonim spunea...

"Da!E adevarat!De exemplu:ascultarea muzicii in cazul unui atac cerebral ajuta la vindecare potrivit unui studiu efectuat de o echipa medicala finlandeza.
Este pentru prima data cand un asemenea efect al muzicii este demonstrat asupra oamenilor, iar cercetatorii considera ca descoperirea va avea implicatii terapeutice majore"Vorbind din punctul meu de vedere si pe mine ma relaxeaza muzica,in special cea populara.Dimineata,cand ma trezesc,primul lucru pe care il fac este sa dau drumul la Etno sau Favorit si in timp ce imi fac patul ascult muzica populara.Ma relaxez si imi vine dispozitia buna pe care uneori nu o am atunci cand ma trezesc."(crystyna)

Anonim spunea...

daaaa... si pe mine ma bine-dispune muzica, ... eu oricum sunt mai vesela din fire :), dar ca tot omul, mai am si momente de suparare; ei, in acele clipe, o singura melodie ma umple de optimism si ma face sa revin la starea de bine. Este vorba de "I will survive" cantata de Gloria Gaynor. Mi se pare suuuper tare, emana atata energie incat uit pentru moment de orice suparare. pupici!!! :) Ana

Claudiu M.B. spunea...

@all: Sunt sigur ca fiecare are anumite melodii sau stiluri de muzica favorite care il/o binedispun. Gloria Gaynor is the best of all times cu toate ca mie acum imi place van Buren - In and out of love si mai sunt vreo cateva semnate M&M...:)

See you

In viitorul apropiat voi avea timp sa ma apuc din nou de pasiunea mea mai veche....pasiune pe care am cam nelijat-o in ultimul timp. Dar pan...