vineri, 5 decembrie 2008

Pentru toata lumea

Exista momente in viata cand te simti obosit, consumat...atunci e timpul sa incerci sa te detasezi de ceea ce inseamna factori negativi din viata ta si sa incepi pozitiv noi actiuni pe care sa le poti transforma din visuri si din idealuri in lucruri care pot sa fie atinse, bineinteles nu fara munca...pentru ca fara asta nu se prea poate. Cineva imi spunea zilele acestea ca nimic nu ar trebui macar sa ne impiedice sa visa..... Da.... Ok...De acord... Dar oare faptul ca ne permitem sa visam la lucruri foarte putin probabile nu ne va lasa un gust amar in gura atunci cand, poate, printr-un concurs de imprejurari nu putem atinge acel tel.
Eu sunt mai realist din fire, nu pot afirma insa ca nu imi place sa "visez".... numai ca eu incerc sa pastrez o oarecare doza de realism in tot ceea ce fac. Intr-adevar exista si acea satisfactie interioara atunci cand visul sau telul spre care tind este atins mai mult sau mai putin. Cu toate asta imi rezerv o doza suficienta de pragmatism incat atunci cand se intampla sa nu "ajung" unde mi-am propus, dezamagirea sa nu fie prea mare cu toate ca o dezamagire e o dezamagire oricat de mare sau mica ar fi ea. Nu sunt din un pesimist convins si nici nu pot fi datorita faptului ca "speranta moare ultima" si poate oricine sa imi spuna orice dar asta e filozofia mea de viata chiar si atunci cand sunt 0.01% sanse.... pentru mine inseamna ca exista sanse si nu ma las pana in momentul in care totul se incheie, bineinteles nu totdeauna se incheie favorabil dar exista si exceptii iar in acele momente e mai mare satisfactia decat atunci cand esti sigur ca toate se vor aranja. In fine, e o chestie mai complicata pe care sincer nu am chef acum sa o explic acum pentru ca asemanator tuturor oamenilor am si eu fixurile mele....
Asa ca, sincer, eu nu stiu cum e mai bine....sa fii un visator care vede totul in roz sau sa incercam sa fim putin mai realisti, mai pragmatici. Cred ca asta depinde de caracterul fiecaruia si de cat de mult este fiecare dispus sa "RISTE" visand...si totusi cred ca fara vise ar fi totul mai gri. Depinde numai de noi sa facem visele sa devina realitate si sa luam tot ce e mai bun de la viata.
Voi ce parere aveti?

3 comentarii:

Anonim spunea...

"Cel mai sanatos e sa fim realisti,pentru ca numai asa ne putem concentra mai bine pe ce vrem, si ce putem sa realizam din ceea ce ne dorim...eu asa sunt si asa vreau sa raman:REALISTA.In primul rand trebuie sa fim realisti.. Mda, mai bine optimisti zic eu, ... poate..dar cateodata e mai bine sa nu visam ceva imposibil. ...Nu stiu daca s-a inteles ce am vurut sa subliniez dar raman la stadiul de ..realista..."(crystyna)

Anonim spunea...

Crıstına draga...ma mıra faptul ca ıerı credeaı ın vıse, ıar astazı estı realısta...
Eu raman ın deplına cunostınta a ımenselor rıscurı o vısatoare....
Asta nu ınseamna ca vısez la caı verzı, vızez la unıı albı...asa cum bıne zıcı Claudıu, pastrand un echılıbru ıntre 100% sanse sı acel 0,01%....
A vısa, dupa proprııle teoreme, ınseamna sa vreı ceva dın suflet, dın toata ınıma...Iar ele, ınıma sufletul sı toate ale mele celule sı tesuturı de toate categorııle, ele ınsele...sunt ale mele. Iar ele ma au doar pe mıne, decı ar fı ınuman sa nu cred ın ceea ce-mı transmıt ele pe care neuronala sau spırıtuala.
Iar eu, ca unıc conducator al acestuı om, ın partıcular numıt Aura, decıd sa cred ın vıse...Sı chıar daca ma ımpıedıc, sı daca daca ma dau cu capul de peretı sı-mı pıerd ultıma pana de la arıpıle cu care plutesc.., eu tot nu renunt sa...fıu ferıcıta.
De fapt sı de drept sı la urma urmeı...toate vısele au scopul de a ne face la un moment dat ferıcıtı maı mult decat credem ca suntm ın acest moment..
Tocmaı de aıa...vıseaza draga Claudıu, sı ıntre tımp nu uıta sa fıı ferıcıt AZI, ACUM...Vısul pe care ıl crosetaı candva, e poate azı langa tıne...
Fıe ca mos Neculaı sa ıtı mangaıe sufletul cu o adıere de copılarıe..(Aura)

Claudiu M.B. spunea...

@Aura: La momentul actual visele.....sunt doar vise....cel putin pentru mine si nu imi permit luxul sa cred in ele pentru ca in momentul in care nu crezi in visele tale...degeaba mai visezi.
P.S.: fiecare devine sau nu visator in functie de starea de spirit sin momentul respectiv sau si mai bine depinde de situatia de care discutam.

See you

In viitorul apropiat voi avea timp sa ma apuc din nou de pasiunea mea mai veche....pasiune pe care am cam nelijat-o in ultimul timp. Dar pan...