luni, 19 ianuarie 2009

If only...

Zilele trecute eram in cautarea unui film in "galeria" mea de CD uri si DVD uri si mi-a atras atentia un CD mai vechi si care se cunostea dupa uzura carcasei ca fusese folosit mai mult decat celelalte...L-am deschis si am citit titlul filmului..."If only..." sau "Taxiul destinului"(cum a fost tradus titlul atunci cand a fost difuzat la televizor) si sincer sa fiu la prima vedere nu am facut absolut nici o legatura cu titlul pentru ca a trecut ceva timp de cand l-am vazut ultima oara si cum curiozitatea e una dintre cele mai agasante si cumplite trasaturi ale mele am hotarat sa vad despre ce este vorba...


O adevarata poveste de dragoste care merita urmarita, asta numai alaturi de prietena/iubita pentru ca face parte din categoria povestilor de dragoste care inmoaie pana si cel mai puternic sau incapatanat suflet... Ca din orice poveste sunt foarte multe de invatat, de reevaluat si de hotarat. Am ramas uimit cand am observat cine a facut soundtrackul pentru acest film... Dj Aligator... ascultati piesa intai si apoi mai vorbim...

E un film care vi-l recomand cu cea mai mare incredere, sper sa va ajute macar atat cat m-a ajutat pe mine sa inteleg anumite lucruri, manifestari si chiar vorbe...

2 comentarii:

Flore... spunea...

Am vazut si eu filmul Este superb!am plans ceva la el :P

Claudiu M.B. spunea...

@ flore: sincer sa fiu eu nu am plans dar mi se pare super romantic si sincer cred ca arata ce inseamna adevarata dragoste...nu minciuni, inselaciune si alte chestii de genul asta foarte daunatoare unei relatii... Merci pentru vizita si te mai astept pe la mine :P

See you

In viitorul apropiat voi avea timp sa ma apuc din nou de pasiunea mea mai veche....pasiune pe care am cam nelijat-o in ultimul timp. Dar pan...