miercuri, 14 ianuarie 2009

Muzica... ce ascult si ce imi place

Asa cum spuneam si intr-un post anterior muzica poate sa vindece dar nu numai, in functie de starea pe care o avem se poate ca starea sa se schimbe sau nu. Imi place mult de tot acum Ultima melodie lansata de cei de la Dj Project






Pe langa cei de la Dj Project o piesa mai veche, adica relativ mai veche este cea care urmeaza mai jos...








Vorbind despre ploaie cu un rac autentic nu se putea sa uit de Marius Ft. Giulia, o schimbare interesanta de sound pentru un ex Akcent



Nu se putea sa uit si de restul trupei Akcent care chiar, dupa umila mea parere suna chiar bine....








Voi incheia cu melodia mea preferata of all time, o melodie nu romaneasca de data aceasta si destul de veche dar in acelasi timp plina de intelesuri, atunci cand asculti ceea ce KCi si Jojo vor sa transmita asa cum numai negrii stiu sa exprime, sper sa nu sune a declaratie rasista pentru ca e o chestie admirativa nu o denigrare a negrilor. Am stat pe ganduri daca sa o fac sau nu si totusi nu o sa ma opresc aici si o sa dedic piesa aceasta unei fete(pentru ca femei suna cam grosolan si cam in varsta) foarte importante din viata mea, defapt cea mai importanta din viata mea se stie ea cine e.... in curand vor sti si curiosii care citesc blogul acesta dar pana atunci e de ajuns atat...Te sarut dulce...:*




Un comentariu:

Anonim spunea...

"Frumoase melodii!Merg la suflet!Dar ma bucr si mai mult faptul ca printre randurile tale am vazut scris niste cuvinte frumoase pentru o persoana care ,cred ca deja face parte din viata ta.Ma bucur foarte mult draga Claudiu(Colegu)!Iti doresc numai bucurii si inca o data ma bucur si pentru faptul ca ti-a aparut din nou zambetul pe fata."(crystyna)

See you

In viitorul apropiat voi avea timp sa ma apuc din nou de pasiunea mea mai veche....pasiune pe care am cam nelijat-o in ultimul timp. Dar pan...