sâmbătă, 22 august 2009

Pieces...of me...

Every day is the same, the same actions I regret of not taking, same regrets that some times were overwelming but now it seems that they are a long way from my soul. It doesn't matter if I try to deny what my hart says, because I know that my mind has chosen the best way to avoid that my heart to be hurt.
Acum ceva timp am urmarit un film super interesant si anume "Mr. Brooks"... sincer nu se incadreaza in tipologia filmelor care imi plac dar totusi mi s-a parut foate interesant mai ales prin modul in care incepe...o rugaciune....catre D-zeu....care suna cam asa(tradusa in romana):
"Doamne, da-mi seninatate sa pt accepta lucrurile pe care nu le pot schimba, curaj sa le schimb pe cele care s pot schimba si intelepciune, intelepciune pentru a le putea deosebi...Luand asa cum a facut El, lumea asta pacatoasa, asa cum este ea nu cum mi-as dori eu sa fie, avand credinta ca va face ceea ce e bine daca ma voi supune vointei Lui, ca sa fiu cat se poate de fericit in viata asta, si foarte fericit alaturi de El in urmatoarea.....Amin"
No one says it better .....chicanos...


9 comentarii:

Anonim spunea...

Extraordinara rugaciune Claudiu..., mi-am notat-o si eu..in inima..
E superb mesajul tau..., multumesc , multumesc...
Sa ai o zi inteleapta si miraculoasa, prietene drag! (Aura)

Claudiu M.B. spunea...

@Aura: Eu trebuie sa iti multumesc pentru faptul ca imi citesti blogul si ca iesi din anonimat comentand...:)

Ana spunea...

Legat de "my mind has chosen the best way to avoid that my heart to be hurt" îmi vin în minte câteva rânduri pe care le-am citit mai demult. Nu mai ştiu exact citatul şi nici ale cui sunt dar era ceva de genul: dacă-ţi încleştezi pumnul nimeni nu-ţi poate pune nimic în mână, dar nici tu nu poţi lua nimic cu mâna aceea...
În rest, rândurile tale, la fel de frumoase şi pline de sensibilitate, provoaca bucurie sufletească.

Aura spunea...

Am deplina banuiala ca sunt multi mai multi care iti citesc randurile, dar..nu isi gasesc cuvintele care sa reflecte impresia pe care le-au lasat-o gandurile tale...(Aura)

Claudiu M.B. spunea...

@Aura: Gandurile mele...e vai si-amar de ele...in rest ce pot sa spun e ca la un moment dat imi placeau tricourile acelea simple inscriptionate cu texte de genul "love me, I'm famous"... Legat de asta...What can I say?...I'm famous...:))...Nu, glumesc, chiar prinde bine sa vezi ca cineva mai are cate ceva de spus vis a vis de cateva randuri scrise...cat despre gasitul cuvintelor, eu nu cred ca e asa dificil...probabil e doar problema cu iesirea din anonimat...
@Ana: "Pumnii stransi" ... e mai bine cu ei asa si pregatit pentru tot decat cu palmele goale...parerea mea...Oricum merci mult pentru cuvintele frumoase.

Anonim spunea...

Apropo de titlul:"Pieces...of me..."
Întotdeauna am sperat că m-am născut pentru a fi diamant. Unul care urmează să fie şlefuit la un moment dat, unul mic de tot, pe care lumea nu l-ar observa, dar care va fi găsit atunci când trebuie de către persoana potrivită.
De 26 de ani(fara o zi),încoace sunt încontinuu şlefuită de meşteri mai mult sau mai puţin pricepuţi. Dar pentru fiecare meşter există un diamant pe care l-ar putea modela perfect… Dacă încerci să mă şlefuieşti, vei vedea că e extrem de greu şi că necesită muncă multă; şi că e periculos, unii s-au tăiat…"Ce reiese din asta?Trebuie sa avem mai multa incredere in noi,"colegu".Pe cand eram colega ta,imi placea sa citesc mai mult acele randur pline de incredere.Ce s-a intamplat?(crysty)..........mereu voi fi in anonimat,citindu-ti printre randuri.Nu-mi uit mentorul!

Claudiu M.B. spunea...

@crysty:
1. ma bucur ca inca imi mai citesti blogul;
2. crede-ma ca am multa incredere in mine, poate mai multa decat ar trebui...
3. ma enerveaza la culme cand imi spui "colegu"...glumesc;
4. nu crezi ca mentor e cam mult spus?
Oricum sper ca esti ok si iti doresc tot binele din lume.

Aura spunea...

Deja..se intampla situatii demne de.."surprize-surprize"...
Apar oameni din vechea generatie,...
Asa ca, nu pot decat sa incununez comentariile de pana acum, amintind de faptul ca noi..ne nastem cu pumnii stransi (iar vechii tibetani spun ca asta e simbolul puterii secrete cu care venim pe lume..)...si e firesc sa ii tinem stransi pana la capatul zilelor.., cand nu vom mai fi capabili sa ne aparam de ce e in jurul nostru.., de ce e in noi insine.., iar secretul pe care l-am adus cu noi va ramane in urma, impreuna cu amintirile existentei noastre..
Pumnii stransi mai inseamna si vointa...de a realiza ceva, de ajunge acolo unde ti-ai propus..
O zi superba Claudiu..

Claudiu M.B. spunea...

@all: deja ma simt flatat...cred ca am batut norma de comentarii la un articol...:))...mai sunt si altele mai noi sa stiti...:P

See you

In viitorul apropiat voi avea timp sa ma apuc din nou de pasiunea mea mai veche....pasiune pe care am cam nelijat-o in ultimul timp. Dar pan...