joi, 27 august 2009

No me ames...

Sincer sa fiu nu aveam absolut nici un chef sa mai scriu un post azi probabil si din cauza faptului ca ma simt foarte obosit....VREAU CONCEDIU...in puii mei!!!!!!!...Da... Dupa cum spuneam nu aveam nici un chef sa scriu ceva azi dar scotocind prin compul meu am dat peste melodie care pentru mine a reprezentat ceva atunci, la momentul aparitiei si inca mai inseamna multe chestii... E un lucru foarte potrivit si o declaratie foarte adevarata sau daca nu adevarata e una care mi se potriveste mie...:))... Glumesc... Probabil din cauza stresului de la serviciu, asta inseamna oare ca ma duc la vale si o sa ajung la ospiciu?... Nu cred, sunt destul de puternic sa ma amuz pe tema asta. Patetic post, stiu, nu mai conteaza. NO ME AMES....Enjoy


Si piesa mea favorita....pentru ca I only feel alive when I dream at night...when I dream of you......listen what the lyrics say....



2 comentarii:

Aura spunea...

Superba..superbe piese...Oglindesc frumusetea si sensibilitatea ta...
Fugi in concediu...macar si pentru un week end...
Iti doresc zile superbe, si inima linistita...

Claudiu M.B. spunea...

@Aura; Heart musik...the way I like it.....the way I have allways...

See you

In viitorul apropiat voi avea timp sa ma apuc din nou de pasiunea mea mai veche....pasiune pe care am cam nelijat-o in ultimul timp. Dar pan...