miercuri, 26 august 2009

10

Cu ceva timp in urma, cineva imi fredona melodia acesta a lui Chilian, care dupa umila mea parere este mai mult decat o dureroasa declaratie de dragoste. Atunci am ascultat-o cu placere cred ca o singura data si a lasat pe fata mea un zambet destul de trist la acea vreme prefigurand parca momentele ce urmau sa vina. Acum o ascult si sincer mi se pare cea mai frumoasa melodie care am auzit-o vreodata, probabil trebuia atunci sa ii acord mai multa atentie, sa o fi "savurat" la momentul ei dar din pacate erau alte vremuri, alte circumstante... oricum cred ca e mai bine mai tarziu decat niciodata...Nu?
E greu sa accept faptul ca .... defapt nu e greu daca stau mai bine sa ma gandesc inima imi spune cu totul altceva decat o face creierul meu. E tarziu totusi ..... mult prea tarziu....

Niciun comentariu:

See you

In viitorul apropiat voi avea timp sa ma apuc din nou de pasiunea mea mai veche....pasiune pe care am cam nelijat-o in ultimul timp. Dar pan...