luni, 31 august 2009

Vine vremea...

Din cand in cand vine vremea sa schimbi cate ceva la propria persoana, nu atat psihic cat mai mult fizic sau cel putin eu asa simt nevoia... Dupa atata timp in care te-ai obisnuit si tu si cei din jurul tau cu o anume imagine in oglinda care probabil la inceput ti se parea interesanta, acum cred ca vine vremea pentru schimbare... modul de a te imbraca, modul in care iti aranjezi parul, modul in care iti privesti atat interiorul cat si exteriorul. Sincer, deocamdata nu stiu ce dar stiu ca trebuie sa schimb ceva la mine. Ceea ce a fost, a fost si ramane in poze si in amintiri, etimpul pentru un nou inceput, fresh si fara ca sa aiba cate ceva in urma, ceva care sa te atraga in trecut...
Toti simtim ca trebuie o schimbare, doar ca ne alegem momentul schimbarilor sau a schimbarii diferit in functie de posibilitati, de imaginatie si nu in ultimul rand de curaj. Sunt persoane care nu le-am mai vazut de cativa ani buni iar la revedere mi s-au parut superinteresante. Intr-adevar e foarte usor sa schimbi exteriorul dar credeti-ma exteriorul nu se poate schimba decat odata cu interiorul. Deci totul e in stransa legatura... Stai si te intrebi daca e cazul...probabil ca da, probabil ca nu... cea mai buna decizie o iei de unul singur atunci cand vine momentul.Asa ca .... GATA!!!


5 comentarii:

Ana spunea...

Mi-au transmis ceva optimism randurile tale...Ma bucur sa citesc si astfel de randuri la tine si sper ca noul inceput de care spui sa fie ce iti doresti.

Claudiu M.B. spunea...

Uneori...inceputul coincide cu finalul...pentru mine finalul e foarte aproape de inceput.
PS: Eu am invatat sa nu imi mai doresc nimic....

Aura spunea...

Desi tu nu iti mai doresti nimic, asa cum spui..., din melodie inteleg ca...undeva, candva.., in orice colt de lume ar fi..., o vei gasi...
Cred si sunt convinsa de asta..

Claudiu M.B. spunea...

@Aura: piesa are legatura cu ce a fost.....ce va fi...nu stiu dar eu chiar nu imi doresc nimic.

Aura spunea...

Atunci va trebui sa te bat, sau macar sa te omorasc putin cu manurile mele..., pana o sa vrei ceva, chiar si numai...sa traiesti...

See you

In viitorul apropiat voi avea timp sa ma apuc din nou de pasiunea mea mai veche....pasiune pe care am cam nelijat-o in ultimul timp. Dar pan...