luni, 27 iulie 2009

Lucruri simple

Asa e cel mai bine...lucruri simple , cel putin deocamdata asta imi doresc si asta vreau sa vad numai lucruri simple... Enjoy Horia Brenciu



Nu shtiam ca suna asa de bine ... dar se pare ca e in ton cu starea mea de spirit si nu mai e asa de departe .... septembrie....hahahaha...ma recunosc in cateva pasaje, linistea toamnei, conversatiile lungi....


Am uitat parfumul tau.... de vara ... doar o poza se mai agata in zadar intr-o rama de doi lei...:))...that's ok.... vom scapa si de asta...

4 comentarii:

Ana spunea...

Suntem singurii care ne complicam existenta, noi alegem calea cea mai grea desi credem de multe ori ca facem exact contrariul. Si este, cred eu, o diferenta intre
a-ti dori doar sa-ti treaca timpul si a dori lucruri simple.
Sper sa ai parte de ce e mai bine pentru tine, sa te gandesti ca se poate ca uneori sa alegem ce nu e bine, sa accepti ce iti ofera viata fara sa vrei sa controlezi totul.

Claudiu M.B. spunea...

@ Ana: Probil ca lucrurile simple fac sa treaca mai repede....asta pentru un moment in timp cel putin...

Anny spunea...

daaa... si cand te gandesti ca uneori lucrurile atat de simple ne dau viata peste cap... dar totul iese bine intr-un final... nu? ;)

Claudiu M.B. spunea...

@ Ana-Lucia: probabil lucrurile simple sunt cele mai complicate...dar...

See you

In viitorul apropiat voi avea timp sa ma apuc din nou de pasiunea mea mai veche....pasiune pe care am cam nelijat-o in ultimul timp. Dar pan...