marți, 7 iulie 2009

Incerc...

Rezist, sau cel putin incerc pentru ca toate prin cate trec ma macina si ma consuma incet incet….deci pot sa spun doar ca incerc sa resist… toate ideile mi se amesteca in minte atunci cand vine vorba de iubire…ma mir ca mai pot gandi ok… Am crezut intr-o himere, mi-am pus sperante in ceva ce nu avea cum sa fie, am gresit atat prin vorbe cat si prin comportament, am trecut mai departe crezand ca totul pe lumea asta are rezolvare si ca odata iertat totul va fi asa cum ar trebui sa fie insa eram asteptat sa fac o greseala, un pas nu tocmai inainte care in disperare si constient l-am facut… Din pacate asta ma bantuie si nu am cum sa schimb…poate trebuia sa nu ma panichez asa, poate trebuia sa vorbesc mai mult si mai clar, poate trebuia sa fiu acolo atunci cand era nevoie(desi eu chiar am fost acolo se pare ca nu am reusit sa fiu asa cum isi dorea ea…).
Incerc din rasputeri sa nu ma mai invinovatesc pe mine si apoi sa nu o mai invinovatesc pe ea…poate nu a fost sa fie, poate tot ce a fost frumos atata timp a trebuit sa se termine brusc, fara prea multe explicatii sis a ne lase un gust de fiere in gura…poate daca nu interveneau alte persoane, importante si nu erau asa inversunate impotriva mea…alegerea era mai usoara si aveam dreptul la fericire azi…dar din pacate atunci cand nu depinde totul de tine nu a ice face decat sa astepti cu sufletul la gura un deznodamant in urma caruia exista doua posibilitati… sa tipi de bucurie sis a incerci sa fii fericit in continuare sau sa urli de necaz simtind cum inima iti este strapunsa de fiorul si de gandul despartirii…
Imi era teama sa adorm, pentru ca se putea sa o visez si imi era teama ca in vis este posibil sa o imbratisez… imi era apoi teama ca ma voi trezi si ca o voi pierde pentru ca visul urma sa se termine. Totul in jurul meu imi adduce aminte de ea, am incercat pe cat posibil sa elimin sau macar sa ascund anumite repere, puncte din viata care au reprezentat ceva pentru amandoi… Nu am reusit in totalitate pentru ca stiu ca tot ceea ce a fost facut a fost facut din dragoste… Am ramas cu unele intrebari care imi macina si acum sufletul… Ce am facut asa grav de am ajuns aici?... Cum de nu am putut rezolva problema respectiva?... De ce a permis ca intre noi sa intervina altcineva?...
Acestea sunt doar cateva intrebari care ma epuizeaza psihic… A existat pentru un scurt interval de timp un moment in care am crezut ca toate se vor rezolva, ca a realizat cat ii este de greu fara mine… insa mi-am dat seama ca a fost doar un test din partea ei… sincer nu stiu de ce… sa ma chinuie?... sa vada cat imi e de greu fara ea?
Stiu, timpul va trece si va intervene uitarea… dar pana atunci nu am ce face decat sa astept cuminte, in coltul meu de lume, cu speranta moarta la picioare…
Deprimant post…Nu?...Asa ziceam si eu…

4 comentarii:

Anonim spunea...

Deprimant, da...daca persoana respectiva ar "rasfoi" printre randuri posturile tale, nu ar putea avea nici cea mai mica indoiala de rolul pe care l-a jucat in viata ta, daca nu stie asta inca.
Intrebarile ce te bantuie, gandurile ce nu-si gasesc linistea sau raspunsul (sau daca ar afla un raspuns va aparea o noua intrebare: oare e raspunsul corect?sau mai am de cautat...), probabil ca vor inceta candva dand nastere altora.
Nu te cunosc si deci nu sunt in masura sa spun prea multe. Ai posturi profunde, frumoase. Imi pare bine ca ai revenit...si sper ca timpul sa-ti vindece repede ranile si sa ne povestesti curand ca ti-e bine:)..(maria)

Claudiu M.B. spunea...

@maria: In primul rand vreau sa iti multumesc pentru aprecieri... e ceva ca un necunoscut sa iti spuna ca stii un anume lucru si ca il faci bine... In al doilea rand as fi preferat sa nu revin asa...defapt toata chestia asta cu blogul si cu scrisul posturilor are un singur artizan...ea....acea ea care azi refuza sa isi aduca aminte ca eu traiesc... Intotdeauna cand ceva iti macina inima cred eu ca oricine poate scrie foarte bine... Merci inca o data pentru vizita si te mai astept pe la mine... pe blog...:)

Anonim spunea...

Bine ai revenit "colegu".Asteptam un nou post de la tine pe blog.Chiar ma intrebasem ce se intampla.Ti-ai luat o pauza cam lunga.Ce pot sa-ti spun?"tu te cunosti mai bine pe tine.Ce putem afirma noi,cei ce-ti citesc blogul,sunt alinari pe moment desi,tu stii mai bine ca nimeni ca si eu ma regasesc prin cuvinteletale.Trebuie sa-ti pui ordine in sufletelul tau.Imi pare rau ca am citit acest post trist.Speram sa fii exemplul meu.Tu mai ascultat intotdeauna asa ca sus!Roata ,la un moment dat se intoarce.Trebuie sa crezi!Ai grija de tine ,te rog!Cu respect colega crystyna

Claudiu M.B. spunea...

@Crystyna: Newsflash....nu mai sunt de ceva timp "colegul" tau...si plus de asta stii ca ma enerveaza titulatura asta...:))...
O sa am grija de mine pentru ca daca nu am eu nu are nimeni.... stii tu.... ca la Biroul Tehnic..."singuri impotriva tuturor"....mai ales a CTC-ului...:)). Ai grija de tine, merci pentru vizita si te mai astept pe la mine...:)

See you

In viitorul apropiat voi avea timp sa ma apuc din nou de pasiunea mea mai veche....pasiune pe care am cam nelijat-o in ultimul timp. Dar pan...