joi, 10 iulie 2008

Provocare

Acum cateva zile am primit o provocare de la Ioana in care ma indemna sa vorbesc despre un lucru de care sunt independent, retineti INDEPENDENT nu dependent. Offff...sunt multe chestii de care sunt independent si nu cred ca as putea sa vb doar despre unul. In lumina celor scrise mai sus o sa incerc o enumerare a catorva lucruri de care ma simt independent dar aceasta va avea ca urmare o enumerare a lucrurilor de care sunt dependent pentru ca asha ar fi corect.
Sunt independent de:
1. Prostia altora si snobismul duse pana la extrem;
2. Minciuna care ne inconjoara zi de zi si care desi este descoperita nu este recunoscuta;
3. Serialele siropoase gen soap opera sau telenovele;
4. Bauturile alcoolice care unora le provoaca placere;
5. Relatii de tip "nepotism" care functioneaza inca cu foarte mare succes in Romania;
Sunt dependent de:
1. Dragoste, pentru ca acest sentiment de intregeste ca oameni;
2. Vorbe bune spuse atunci cand am mai mare nevoie pentru ca ele ma ajuta sa trec mai usor peste situatii de criza create artificial sau nu;
3. Filmele romanesti, mai ales cele istorice pe care oricand si la orice ora le-as revedea fara cea mai mica urma de regret chiar daca am inceput sa invat replicile actorilor pe de rost;
4. Calculator si aproape tot ce tine de acesta inclusiv internetul care fata de primele dati cand intram eu a ajuns ceva de nedescris;
5. Si nu in ultimul rand de cainele meu, "ajutor de caine lup" cunoscut in lumea nterlopa sub numele de PITTBULLUL ....:P
As putea continua foarte mult cu aceste chestii dar prefer sa ma opresc aici si sa n u mai dau mai departe leapsa primita...

Niciun comentariu:

See you

In viitorul apropiat voi avea timp sa ma apuc din nou de pasiunea mea mai veche....pasiune pe care am cam nelijat-o in ultimul timp. Dar pan...