luni, 2 iunie 2008

Forgive.....a word of great meaning

Zilele trecute am primit pe net de la un prieten un videoclip care mie unul mi-a placut foarte mult, desi nu sunt fan EVANESCENCE.....chiar deloc , doar ca starea mea de spirit la acel moment mi-a permis sa am rabdarea sa ascult aceasta melodie care dupa umila mea parere chiar isi merita renumele.....In ritmul asta s-ar putea sa ma convertesc la rock....defapt asta e balada....

To forgive = a ierta

Iertarea este cel mai greu lucru care i-a fost incredintzat omului de catre Creatorul Suprem... Odata iertata o o vorba, un gest, o actiune asta nu inseamna ca este shi uitata... Willwam Shakespeare spunea despre iertare: "Iertarea e fapta cea mai nobila si mai rara decat aceea de a te razbuna"...Posibil sa aiba dreptate...posibil sa nu...Voi ce credetzi?

Niciun comentariu:

See you

In viitorul apropiat voi avea timp sa ma apuc din nou de pasiunea mea mai veche....pasiune pe care am cam nelijat-o in ultimul timp. Dar pan...