miercuri, 7 octombrie 2009

Changes...

Atunci cand stai si te uiti la tavan minute in sir fara sa iti dai seama de ce si el se uita la fel de tacut ca intotdeauna la tine, la un moment dat iti dai seama ca este m omentul tocmai prielnic pentru o schimbare. Probabil nu atat faptul ca acel tavan alb este acolo de un secol te determina sa faci o schimbare cat faptul ca ti se pare destul de anost si cu aceeasi amorfitate pe care o stii de cand esti.
Schimbarile pot duce la momente placut dar te pot face sa cazi dintr-o extrema in cealalta fara sa iti dai seama cam cat de usor e ca acest lucru sa se intample. Nu ar fi nimic iesit din comun daca de exemplu ti-ai face un tatuaj sau ti-ai pune mai stiu eu ce chestii in urechi sau in nas sau iti schimbi culoarea parului sau modul in care il aranjezi sau iti dai seama ca mai trebuie sa te apuci de “fiarele” uitate intr-un colt; problema intervine cand pe langa schimbarea exterioara intervine o schimbare interioara dar nu in bine pentru ca uneori ai tendinta sa faci mai mult rau decat bine, cred ca este datorita naturii umane, asta ca sa nu spun ca ne este caracteristic numai noua si anume romanilor. Schimbarea aceasta e determinata pana la urma de ceva… poate de monotonie, poate de cineva sau ceva care o poate declansa foarte usor nedandu-si seama ce influenta a putut avea asupra psihicului si fizicului tau actiunile care la un moment dat ti se pareau de neiertat dar care acum pur si simplu te scarbesc si ti se face lehamite sa-I mai auzi macar numele… Incet, incet realizezi ca orice schimbare ar trebui facut , aceasta ar trebui facut a sa te faca pe tine sa te simti ok in propria-ti persoana.
Sincer sa fiu nu m-am gandit probabil cam cat trebuie la o schimbare ce ar urma in viata mea dar un lucru stiu sigur… de aproape 11 luni sunt intr-un continuu inceput de schimbare, nu stiu catre ce sau unde voi ajunge din punctul asta de vedere, stiu doar ca incet incet devin pe zi ce trece mai transant si probabil mai plictisit de o tara si un popor care pana la urma nu inseamna absolut nimic. Cineva foarte apropiat mie imi spunea la un moment dat:…”Eu am incercat in Romania… Daca ea nu ma vrea eu nu am cum s-o oblig…” Probabil acum inteleg pe deplin ceea ce a vrut sa zica si sincer acum ii dau dreptate, desi nu sunt 100% de acord. Uneori, pe cuvant, ma simt ca si cum nu e locul meu aici, parca vin din alta era… De aceea piesa care urmeaza e in ton cu ceea ce simt eu…Enjoy Guess Who…super tare…










P.S.: As vrea sa va rog pe cei care cititi sa va dati si cu parerea, probabil exagerez eu....

3 comentarii:

Ana spunea...

"Să te simţi ok în propria persoană" e vital. Altfel ce rost ar mai avea orice altceva? Şi dacă asta presupune să încerci mai multe variante, cred că merită să facem o schimbare în viaţa noastră chiar dacă ne temem de una. Şi dacă e o schimbare majoră, poate că ar trebui, când o facem, să fim siguri de necesitatea ei în proporţie de 100% . Dar poate de data asta sunt eu cea care exagerează.

Ana spunea...

Melodia îmi place mult de tot. Nu ne-am născut în locul potrivit dar oare de ce?

Claudiu M.B. spunea...

@Ana ...e doar parerea mea. Multumesc de comment si de vizita...

See you

In viitorul apropiat voi avea timp sa ma apuc din nou de pasiunea mea mai veche....pasiune pe care am cam nelijat-o in ultimul timp. Dar pan...