vineri, 2 octombrie 2009

Pasnic

Postul de ieri a fost destul de agresiv insa nu am de gand sa ma dezmint de el sau sa neg ceea ce am scris, raman in continuare de acord cu absolut toate cuvintele care apar acolo; probabil e si din cauza nervilor care mi-au fost produsi de persoana respectiva. Azi insa, azi insa sunt mai pasnic desi sa fiu sincer nu ma asteptam. Am realizat ca a venit luna Octombrie si in curand stiu ca toamna isi va intra in drepturi fara a mai lasa o urma din vara ce a fost. Nu pot sa spun ca regret vara dar parca a trecut prea repede…
Ma uitam dimineata la copaciii care incep sa capete o nuanta discreta de auriu, culoare care mie imi face mai bine(din punct de vedere cromatic desi culoarea mea preferata e albastrul), cred, decat verdele primaverii si verii. Se simte cum timpul trece fara sa imi dau macar seama ca se aduna anii. Incerc dar fara sa ma “agit” prea tare sa imi aduc aminte ce insemna pentru mine toamna dar acum sincer nu e decat un imens gol pe care nu il pot defini.
Toamna pe mine ma duce cu gandul la dragoste…asa ca piesa urmatoare va fi …de dragoste…ARASH….Enjoy


PS: Am uitat sa spun despre piesa de mai sus ca am vazut-o prima oara pe Flore's Blog...sper sa nu se supere pe mine...:P

Niciun comentariu:

See you

In viitorul apropiat voi avea timp sa ma apuc din nou de pasiunea mea mai veche....pasiune pe care am cam nelijat-o in ultimul timp. Dar pan...