joi, 1 octombrie 2009

Indecizii, indecisi sau prostie?

Exista pe lumea asta tot felul de persoane, printre care sunt si aceia care dupa ce ca nu fac nimic la un moment dat reusesc sa puna pe ganduri sau mai bine zis sa razgandeasca un numar de persoane considerabil. Dupa ce ca aparitia lor la un moment dat in timp a fost stearsa, fara vlaga si fara a lasa nici cea mai mica intentie de amprenta asupra existentei unui grup, parerea mea e ca ar trebui sa ramana in anonimatul care i-a consacrat.
Probabil ca acum au prins un moment in care sa iasa in evidenta si sa spuna “Uite ce am facut eu…”. Sincer imi este greata de genul asta de manifestari pe care nu dau nici macar doi bani. La un moment dat probabil ca eu sunt vinovat ca le dau mai multa atentie decat merita. Se poate sa fiu si nesimtit, asa cum intentionez in postul(articolul) asta si sa le spun “FUCK OFF!!!!”
Nu imi sunt clare anume circumstante si intrebari cum ar fi:
1. Daca tot nu ai facut nimic pana acum decat sa observi ce spun altii de ce ai decisa sa te bagi in seama acum?
2. Ce putere mareata sau mai bine spus cine iti da acest drept?
3. Nu ai putea mai bine sa taci din gura?
4. Crezi ca facand “valuri” cresti in ochii cuiva sau intrebarile stupide pe care le pui sunt doar rodul egoismului si individualismului tau?

Sincer as pute continua lista asta mult, mult dar prefer sa ma opresc aici pentru ca asta ar insemna ca niste oameni stersi de a caror existenta nu a stiut nimeni nimic sa fie bagati prea mult in seama acum ca a trecut ceva timp si au ajuns nu stiu ce…

DILEMA: De ce daca exista un grup de 5 persoane, de exemplu, 4 spun o chestie iar ultimul trebuie sa aiba o alta parere decat realitatea?

E natura noastra de oameni si mai mult de romani. Numai noi stim sa promitem si sa uitam ce am spus, sa ne batem joc de adevaratele valori si mai ales de stradania unui om care poate s-a “agitat” la un moment dat. Atunci grupul de 5 trebuie sa faca ce vrea ultimul ca sa nu se simta exclus sau sa nu simta ca parerea lui e 0 cum ar fi normal intr-o societate. Probabil gresesc dar asta e parerea mea si mi-o mentin.
Deja ar trebui sa ma opresc aici cu articolul asta….dar melodia e pe masura…Enjoy.
P.S.: Good old times....


Niciun comentariu:

See you

In viitorul apropiat voi avea timp sa ma apuc din nou de pasiunea mea mai veche....pasiune pe care am cam nelijat-o in ultimul timp. Dar pan...