luni, 12 octombrie 2009

Evenimente de sfarsit de saptamana

Am tot asteptat saptamana trecuta sa vad daca pe blogul unui prieten de-al meu care are odiceiul sa scrie despre evenimentele mondene ale saptamanii in "frumosul" si "curatul" nostru oras, sa vad daca spune ceva despre cel mai important eveniment din viata lui, eveniment la care ma pot lauda ca am participat si eu. Nu a spus insa nimic asa ca o voi face eu. Ultimul post al lui se numeste "Game over... I won"(Din si despre Galati).
Gica, eu cred ca jocul asa cum il numesti tu abia acum incepe cu adevarat, defapt nu jocul ci real life, cat despre castigator inclin sa cred ca amandoi sunteti castigatori, este adevarat ca tu ar trebui sa fii cel care sa te consideri norocos. Imi pare foarte bine ca am avut ocazia sa fiu alaturi de voi si de prietenii nostri la acest eveniment. Stii ce am realizat? Ca de acum incolo pe 10 octombrie vom sarbatori dar si pe 11 octombrie avem de sarbatorit...:P... Poate, cine stie, cei care urmeaza o sa o tina tot asa in lant...Cred ca ar trebui cam o saptamana....
Nu pot decat sa va urez tie si Alinei traditionalul : "Casa de piatra" si sa va multumesc ca fac parte dintre acei putini oameni care se pot lauda cu faptul ca va cunosc si au participat la acest eveniment.
P.S.: Michael, we know him...:))

3 comentarii:

George D. spunea...

Multumim Claudiu pentru gandurile bune..
Si noi suntem fericiti de cum a iesit... si iti multumim tie si celorlalti prieteni pentru prezenta si efortul depus (de buna voie si siliti de mine ;))..)
Multumim!

PS: Tre' sa dau niste nectarine lui Luci...

Claudiu M.B. spunea...

@ George: Cred ca sunt si in asentimentul celorlalti cand spun ca a fost placerea noasta...
PS: Luci tre sa dea de baut...nu?

Luci C. spunea...

@George: 40
@Claudiu: Promit! Dupa ce vine dna Dumitrascu de la 72747.

See you

In viitorul apropiat voi avea timp sa ma apuc din nou de pasiunea mea mai veche....pasiune pe care am cam nelijat-o in ultimul timp. Dar pan...